במשרדינו קיימת מחלקה שלמה של מנהלות חשבונות, חשבות שכר ויועצות מס.
ניסיון של מעל ל-16 שנה בשוק לא משקר ומוכיח את עצמו פעם אחר פעם.
לכל לקוח מוצמדת מנהלת חשבונות אשר מטפלת לו בתיק בכל מה שקשור לשוטף: הקלדת חומרים, דיווחי מע"מ ומס הכנסה, הנפקת תלושי שכר וכו'..
מחלקת הנהלת, החשבונות הינה מחלקה משלימה למחלקת הביקורת המורכבת מרואי חשבון. בכל חודשיים כלל התיקים במשרד נבדקים על ידי רואי חשבון ממחלקת הביקורת על מנת לבדוק בין היתר את הנושאים הבאים:
1. האם הלקוח הביא את כל החומר?
2. בדיקת שלמות הוצאות: אולי יש חשבוניות חשמל, שכירות וכו' ששכחו להביא?
3. מהו הרווח הנוכחי בתיק?
4. מהו סכום המקדמות שהלקוח משלם במס הכנסה? בביטוח לאומי. והאם זה תואם את הצפי השנתי?
אנו עושים את הכל על מנת לא להפתיע את הלקוח ולכן לא מחכים לסוף השנה כדי להודיע ללקוח שהוא צריך לשלם עוד מס, אלא מבצעים זאת בשוטף וכך מגיעים לסוף השנה עם הפרשי מס מזעריים.