שילת ושות' משרד רואי חשבון

עמותות ומלכ"רים

משרדנו מציע חבילת שירותי רואה חשבון לעמותות – חבילה מקיפה הכוללת, בין היתר,  טיפול מול רשויות המס ורשם העמותות, הנהלת חשבונות שוטפת, עריכת וביקורת הדוחות הכספיים של העמותה וייעוץ להנהלת העמותה מעת לעת כסיוע בהשגת מטרותיה.

משרדינו יספק עבורך את השירותים הבאים:

  • הקמה ורישום מלכ”ר בכפוף להנחיות הרלוונטיות כולל קבלת אישור כ-“מוסד ציבורי “.
  • פתיחת תיקים ברשויות המס וייצוג וליווי שוטף מול רשויות המס: מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי.
  • ייצוג וליווי שוטף מול רשם העמותות בכל הקשור להוראות חוק העמותות, הנחיות רשם העמותות ומשרד המשפטים לרבות טיפול בכל הקשור לקבלת “אישור ניהול תקין ” למלכ”ר.
  • טיפול בכל הקשור לקבלת אישור לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה.
  • ביקורת דוחות כספיים ודיווחים שנתיים לרשויות המס.
  • הנהלת חשבונות למלכ”ר.
  • הכנת משכורות לעובדים לרבות טיפול בכל הפעולות הנלוות לכך.
  • סיוע והכנה לקראת ביקורת עומק של רשם העמותות.
  • סיוע בעריכת דוח שנתי מילולי.
  • ליווי חשבונאי שוטף כולל פיקוח ובקרה תקציבית.
  • ייעוץ וליווי בתהליכי ניהול הכלכלי של המלכ”ר.
  • ייעוץ בבניית תקציב פעילות שנתי וביצוע בקרה תקציבית ( מעקב תקציב מול בצוע ).

הנהלת חשבונות דיגיטלית וירוקה מאפשרת: 

  • חתימה על דוחות ומסמכים דרך הסמארטפון של כל לקוח.
  • העלאת חשבוניות מכל מקום אל הנהלת החשבונות בפעולה פשוטה דרך האפלקיציה.
  • ניתוח הוצאות והכנסות של העסק און ליין, מכל מקום דרך הסמארטפון.
  • שמירה וגיבוי של כל הנהלת החשבונות של העסק בענן מאובטח בשיטת ענן מאובטח על ידי Firewall למניעת פריצות ותקיפות SPD.